Navijači Evertona gađali Diufa



Fudbaler engleskog Blekburna El Hadži Diuf negirao je da je na meču Premijer lige sa Evertonom na rasnoj osnovi vređao dečaka koji skuplja lopte pored terena.

Policija je ispitivala reprezentativca Senegala posle tvrdnji da je verbalno napao dečaka koji skuplja lopte pored terena, posle čega su ga navijači Evertona gađali bananama. Međutim, 28-godišnji napadač Blekburna tvrdi da nije uradio ništa loše, već da su ga navijači Evertona tokom nedeljne utakmice bez razloga vređali na rasnoj osnovi.

"Lopta je izašla van terena i želeo sam brzo da je ubacim u teren. Ali, dečak koji skuplja lopte bacio mi je loptu kao da je bacio kosku svom psu. Pomoćni sudija mi je rekao da je video šta se dogodilo, ali da moramo da nastavimo meč i da će na poluvremenu ispitati incident", rekao je Diuf.

"Navijači su me potom gađali bananama, a četvrti sudija je rekao da će ceo slučaj prijaviti policiji. Ranije sam imao problema sa navijačima i sudijama, ali nikada kao u nedelju na ’Gudisonu’", dodao je on.

Diuf je negirao da je na rasnoj osnovi opsovao dečaka koji skuplja lopte.

"Nisam ni razgovarao sa njim, samo sam rekao pomoćnom sudiji da bi ti dečaci morali da poštuju fudbalere, zatim sam otišao. Ali, navijači tvrde sa sam ga opsovao na rasnoj osnovi", rekao je Senegalac.

"Policija me je zbog toga ispitivala oko tri minuta. Ne želim da se na tome završi, neprihvatljivo je da se dete tako ponaša. Imao sam problema, ali nikada to nije bilo u vezi sa rasizmom. Imam mnogo prijatelja koji nisu crnci i sa njima se odlično slažem", dodao je on.

Diuf je u Blekburn stigao januara 2009. godine iz Sanderlenda i na 16 mečeva je postigao dva gola. Za reprezentaciju Senegala je u periodu od 2000. do 2009. zabeležio 41 nastup, na kojima je 16 puta zatresao protivničku mrežu..

Moj Svijet


Comments :

0 comments to “Navijači Evertona gađali Diufa”

Post a Comment