Djokovic osvojio Peking !



Srpski teniser Novak Đoković izjavio je posle trijumfa u Pekingu da je protekla nedelja za njega bila izuzetna, a finalni meč protiv Čilića očekivano težak.


"Nema tajni između Marina i mene. Ovo je naš četvrti susret u poslednje tri godine. Iako sam ga danas (nedelja) pobedio, konačan ishod mogao je biti i suprotan. I on je odlično igrao, ali sam se ja posle prekida zbog kiše bolje snašao na terenu", ocenio je Đoković.

Prvi srpski reket, koji će od 19. oktobra ponovo biti treći na listi najuspešnijih igrača sveta, dodao je da je igranje pred publikom u Pekingu posebno zadovoljstvo i obećao da će iduće sezone pokušati da odbrani titulu - 14. u karijeri, a treću ove godine.

Hrvatski teniser je naglasio da je uživao u svakom trenutku finalnog meča, ali i čitavom turniru.

"Bila je ovo sjajna sedmica. Razočaran sam zbog poraza, posle prekida nisam pronašao odgovor na Novakovu igru. Imao sam priliku da izborim treći set, nisam uspeo u tome i čestitam Đokoviću", poručio je Čilić.



Comments :

0 comments to “Djokovic osvojio Peking !”

Post a Comment